środa, 15 lipca 2015

Stroje Arsenalu na sezon 2015/2016

Już jakiś czas temu oficjalnie zaprezentowano jak będą wyglądały domowe stroje Arsenalu na sezon 2015/2016. Wczoraj natomiast ujawniono komplety wyjazdowe podczas tournee w Singapurze. Do tego wszystkiego wiemy już jak wyglądają stroje bramkarzy i trykoty treningowe. Oto one.

Strój domowy
Mój komentarz:
Piękne komplety domowe. Prostota, klasyczny wzór i zero odstępstw od historii. Czerwone koszulki z białymi rękawami z cieniutkim, drobnym czerwonym paskiem wzdłuż ramion. Wszystko uatrakcyjnia bardzo ładny stylowy kołnierzyk. Oczywiście dostępny jest także zestaw na chłodniejsze dni - długi rękaw. 
W komplecie białe spodenki i getry. 
Rewelacyjne koszulki, bardzo mi się podobają.

Strój wyjazdowy
Mój komentarz:
Stroje do których trzeba się będzie przyzwyczaić. Nie jest źle, narzekać nie będę, bo nie widzę takiej potrzeby. Żółć zastąpiona została złotem, kolor niebieski ciemnym granatem. Motywem przewodnim są rąby niczym w oldschoolowych sweterkach :).
Osobiście podobają mi się i jestem ciekaw jak będą wyglądały z perspektywy kamery transmisyjnej. Na zawodnikach prezentują się bardzo ładnie.

Strój wyjazdowy pucharowy
Mój komentarz:
Strój Kanonierów na nowy sezon do rozgrywania meczów pucharów na obcym boisku. Według mnie świetnie wyglądający zarówno w prezentacji jak i na boisku. Ciemny granat podchodzący aż pod czerń z trzeba pasami w kolorach - złotym, błękitnym i białym, które przechodzą pod pewnym kątem. Ładnie stonowane barwy i co ciekawe złoty herb i logotyp pumy.
 

Stroje bramkarzy

Mój komentarz:
Pierwszy strój bramkarski domowy. Nowoczesny design i kolorystyka w podobie do strojów wyjazdowych. Ciekawy styl i kolorystyka - złota góra z przewagą czarnego koloru stonowanego z ciemno szarymi pasami. Drugi strój bramkarski wyjazdowy. Zrobiony w tym samym stylu co domowy różni się jedynie kolorystyką. Wyjazdówki przeważnie bywały ciekawym miszmaszem. Róż, jaskrawa żółć, zielona limonka, a teraz mamy jasny, morski kolor niczym wyjazdowe stroje Barcy sprzed paru lat. Jestem zadowolony.

Stroje treningowe (trenerskie/prematch)
Mój komentarz:
Dwa zestawy, dwa różne modele i cztery różne, kolorystyczne wybory. Pierwszy zestaw jest fajny, modernistyczny design, lecz nie do końca mnie zadowala. O ile czarno granatowa opcja jest jeszcze w miarę fajną, to jej alternatywa w postaci czerwieni przypomina mi kostium Spider-Mana. Może w trakcie sezonu przyzwyczaję się do oglądania rozgrzewających się zawodników w tych strojach.
Drugi zestaw jest dla mnie epicki. Śmiało mógłby stać się kompletem wyjazdowym. Bardzo ładny wzór, kolorystyka (szczególnie czerwień i granat!). Jestem pod wielkim wrażeniem. Oba zestawy dostępne są zarówno z krótkim rękawek jak i długim oraz z opcją bez rękawów.

Źródłem grafik jest Arsenal.com
By zobaczyć zdjęcia z koszulkami na zawodnikach zapraszam do kliknięcia w...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz