poniedziałek, 29 czerwca 2015

Petr Cech w Arsenalu !

Petr Cech oficjalnie Kanonierem !
Jeden z najlepszych bramkarzy na świecie, wielka gwiazda światowego formatu, czołowy golkiper ostatnich lat podpisał kontrakt z drużyną Arsenalu. Jego poprzedni klub - Chelsea, sprzedał go, mając w składzie młodego Belga - Courtoisa, który wygryzł legendę z bramki The Blues.
Cech jest pierwszym wielkim transferem Arsenalu w tym okienku. Kwota nie została oficjalnie podana lecz można przypuszczać, że oscylowała ona w przedziale 10-11 milionów euro.

33-letni Cech ma za sobą występy w czeskich klubach takich jak - Viktoria Pilzno, Chmel Blsany czy Sparta Praga. Już tam został dostrzeżony przez Francuzów, którzy sprowadzili go do Rennes. Nie pograł on tam zbyt długo, bo zaledwie po dwóch sezonach zasilił drużynę wzmacnianą na potęgę przez Abramovicia. To w Chelsea stał się legendą światowego formatu. Z drużyną z niebieskiej części Londynu zdobył multum trofeów, między innymi wygrywał Ligę Angielską, Puchar Anglii, Tarczę Wspólnoty, Champions League i Europa League. Trzykrotnie zostawał również wybieranym jako najlepszy bramkarz w Anglii (pod względem najwięcej zachowanych czystych kont). 
W barwach reprezentacji Czech występował na największych możliwych turniejach. Jest jedną z najpopularniejszych legend reprezentacji Czech, a obecnie ma status gwiazdy, zaraz obok innego Kanoniera, a zarazem przyjaciela Petra - Rosickiego.

Za pośrednictwem strony Kanonierzy.com pozwoliłem sobie zacytować wypowiedzi odnośnie podpisania kontraktu przez Cecha.
"Petr Čech jest zawodnikiem, którego od dawna podziwiałem. Jestem bardzo zadowolony z tego, że postanowił do nas dołączyć. Przez wiele sezonów udowadniał, że jest jednym z najwybitniejszych bramkarzy na świecie i wiem, że będzie stanowił wielkie wzmocnienie dla naszej drużyny" - Arsene Wenger.
"Jestem bardzo podekscytowany dołączeniem do Arsenalu i nie mogę się doczekać, aż dołączę do reszty drużyny w okresie przygotowań do nadchodzącego sezonu. Mam takie samo nastawienie do piłki nożnej, taką samą motywację i taki sam głód sukcesu, jak na początku swojej kariery. Uwielbiam wyzwania, które wynikają ze stawania naprzeciw najlepszych zawodników, których spotykasz grając w Premier League. Gdy Arsene Wenger opowiedział mi o swoich ambicjach oraz tym, w jaki sposób postrzega mnie jako część swojej drużyny, nie miałem żadnych wątpliwości podejmując ostateczną decyzję." - Petr Cech.
Witamy i życzymy sukcesów !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz